Kiitos käynnistä

Kirjautuaksesi ulos, klikkaa "OK"


Usein kysytyt kysymykset (FAQ)

Sinulla on kysymyksiä. Meillä on vastauksia. (Eläintenhoitotiimin usein kysytyt kysymykset, FAQ)

Tästä osiosta löydät runsaasti sellaista tietoa, jota Hill's™-asiakkaat etsivät - lisätietoa niin yrityksestä ja tuotteista kuin säilytysvinkkejä ja tietoa ostopaikoista. Tutustu alla olevaan listaan ja ota meihin yhteyttä mikäli sinulla on edelleen kysyttävää.

Eläintenhoitotiimin usein kysytyt kysymykset

Miten tulkitaan parasta ennen -päiväyksen koodi?

Tuotteisiimme on merkitty parasta ennen -käyttöpäivä. Parasta ennen -merkintä koostuu kuukaudesta ja vuodesta, joita seuraa joukko kirjaimia ja numeroita. Näistä käy ilmi tuotteen valmistuspaikka ja -päivä, vuoro, linja ja valmistusajankohta. Tätä seuraa nelinumeroinen tuotekoodi.

Mikä on Hill's™-tuotteiden säilyvyysaika?

Takaamme ruokiemme tuoreuden pakkauksesta löytyvään "parasta ennen" -päiväykseen (kuun loppuun) saakka.

Kuinka Hill's™-tuotteita tulisi säilyttää?

Säilytä ruoka viileässä kuivassa paikassa. Suositeltava säilytyslämpötila on +5 ℃ - +25 ℃. Kuivaruoat tulee säilyttää alkuperäisessä pakkauksessaan, joka suljetaan käytön jälkeen. Avattu säilyke tulee suojata kannella ja säilyttää jääkaapissa korkeintaan seitsemän päivän ajan.

Erityishuomautuksia:

  • Hill's Prescription Diet Canine/Feline a/d  -tuote tulee säilyttää jääkaapissa kannella suojattuna ja käyttää 36 tunnin kuluessa
  • Hill's Prescription Diet Canine n/d -tuote tulee säilyttää jääkaapissa kannella suojattuna ja käyttää 2 vuorokauden kuluessa
  • Hill's Prescription Diet Canine j/d-tuote tulee säilyttää jääkaapissa kannella suojattuna ja käyttää 5 vuorokauden kuluessa
Kuinka paljon ruokaa lemmikille pitäisi antaa?

Ruokintasuosituksia tulee aina pitää suuntaa antavina. Ruokamäärät tulee sovittaa lemmikin yksilöllisten tarpeiden mukaisiksi. Valitse haluamasi tuote ja tutustu verkkosivuillamme siitä tarjottuun lisätietoon.

Mitä Hill's™ Prescription Diet™ -ruokia voi käyttää yhdessä Prescription Diet™ Treats -makupalojen kanssa?

Lisätietoja Hill's™-tuotteisiin liittyen saat Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 0800 282438, arkipäivisin klo 9:00 - 15:00.

Jos lemmikki syö Hill's™ Prescription Diet™ -ruokaa, mitä makupaloja sille voi antaa ruoan lisäksi?

Lisätietoja Hill's™-tuotteisiin liittyen saat Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 0800 282438, arkipäivisin klo 9:00 - 15:00.

Montako kaloria on yhdessä Prescription Diet™ Treat -makupalassa?

Prescription Diet Treats -makupalojen energiapitoisuus vaihtelee tuotteesta riippuen. Esimerkiksi Prescription Diet™ Hypoallergenic Treats -makupalat sisältävät energiaa 17 kcal/ koiran makupala ja 2 kcal/ kissan makupala.

Olen kiinnostunut Hill'sistä työantajana. Mihin voin lähettää ansioluetteloni?

Jos haluat työskennellä Hill'sin parissa, voit kysyä mahdollisista avoimista työpaikoista Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 020-690 761 arkipäivisin klo 9:00-15:00.

Voiko lemmikinomistaja olla yhteydessä Hill's-tuotteiden maahantuojaan?

Kyllä, lisätietoja Hill's™-tuotteisiin liittyen saa Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 0800 282438, arkipäivisin klo 9:00 - 15:00.

Miten klinikkamme henkilökunta voi konsultoida eläinlääkäriä tiettyyn potilastapaukseen liittyen?

Lisätietoja Hill's™-tuotteisiin liittyen saat Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 0800 282438, arkipäivisin klo 9:00 - 15:00.

Miten tilaan uuden Avain lemmikkien ruokintaan -oppaan tai tuote-esitteitä?

Ota yhteyttä Hill’s-edustajaasi.

Yleisiä kysymyksiä Hill’sin eläinlääkärien konsultaatiopalveluun liittyen

Miten saan yhteyden Minnesotan yliopistoon kysyäkseni virtsakivianalyysin tuloksia?

Minnesotan virtsakivikeskuksen sivusto on osoitteessa www.urolithcenter.org; sinun täytyy luoda tili verkossa mikäli haluat käyttää sivustoa koetulosten selvittämiseen.

Miten lasken sopivan ruokamäärän painonpudotusta varten?

Hill's työkalun avulla voi määrittää ihannepainon ylipainoiselle tai lihavalle lemmikille ja laskea sopivan ruokamäärän sen painonpudotukseen.

Onko Hill’s™ Prescription Diet™ -ruoista pieniä näytepusseja?

Kaikissa Hill’s™-tuotteissa on 100% tyytyväisyystakuu, joten jokainen Hill’s™-pakkaus toimii näytteenä. Mikäli lemmikinomistaja palauttaa ostamansa tuotteen, saat tuotteesta hyvityksen maahantuojalta eikä tuotteen palauttaminen aiheuta sinulle kustannuksia.

Miten kupongit hyvitetään?

Kupongit lähetetään hyvitettäväksi maahantuojalle. Hyvityskuponkeja lähettäessäsi liitä mukaan klinikkasi täydelliset yhteystiedot eli klinikan nimi, osoite ja puhelinnumero.

Minne voin lähettää virtsakiven analysoitavaksi?

Hill’s tarjoaa eläinklinioille ilmaisen viurtseakivien analysointipalvelun Minnesotassa (Minnesota Urolith Center). Näyte lähetetään Hill’s™-maahantuojalle. Lisätietoja virtsakivien analysointipalvelusta saat Bernerin asiakaspalvelusta numerosta 0800 282438, arkipäivisin klo 9:00 - 15:00.

Mistä saan päivitetyt tiedot Hill's-tuotteista?

Päivitetyt tuotetiedot löydät osoitteesta hillsproducts.com

Kuinka pääsen käyttämään ihannepainon määrittämiseen tarkoitettua työkalua (HWP, Hill’s™ Healthy Weight Protocol)?

Työkalu löytyy täältä: www.HillsQuickReco.com/HWP. Jos vierailet osoitteessa mobiililaitteella, voit myös ladata sovelluksen ja käyttää sitä lemmikin ihannepainon määrittämiseen.

Unohdin salasanani HWP-työkaluun, mitä teen?

Salasanasi HWP-työkalun käyttöön on sama kuin salasanasi sivustolle www.HillsVet.fi ; voit nollata salasanasi täällä.